Friday 17 October 2014

Perbezaan Produk CoQHealth Plus dengan CoQ10 Biasa

Assalammualaikum dan salam jumaat kepada pembaca semua,

Good Morning..;-) 

Semoga anda semua berada di dalam keadaan yang baik dan sihat hendak-Nya. Bermula lagi menyahut Cabaran 8 Hari Entry: Day 1 - topik untuk hari nie ialah tentang produk. Jadi produk pilihan MamaLuv hari ini ialah tentang produk kesihatan jantung Shaklee CoQHealth plus. 


Perbezaan Produk CoQHealth Plus dengan CoQ10 Biasa
Perbezaan Produk CoQHealth Plus dengan CoQ10 Biasa ialah CoQHealth Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripaa campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan estrak teh hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

CoQ10 telah ditunjukkan dapat :

  •  menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  •  menggalak dan melindungi ateri sihat terhadap pengokisidaan LDL
  •  meningkatkan peredaran darah
  •  membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

Perbezaan CoQHealth Plus dengan yang lain :

- tanpa gluten

- berasaskan semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentah CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapaikan dan sumbernya telah diuji dan diyakini ramai. Mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10 nya

Perbezaan Produk CoQHealth Plus dengan CoQ10 Biasa


- terdapat ekstrak teh hijau yang mengandungi procyanidins untuk membantu menyokong kesihatan endothelium( lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung)


Perbezaan Produk CoQHealth Plus dengan CoQ10 Biasa


- terdapat kombinasi CoQ10 dan Vitamin E untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat didalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E dalam memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh

- terdapat 28mg Coq10 didalam CoQHealth Plus di mana bersamaan 1.7kg ayam dan 28 cawan brokoli


Ingat ya..kesihatan jantung amat penting untuk kita sebab ia merupakan organ utama didalam badan kita seumpama enjin. Macam enjin kereta..kalau enjin rosak..macammana kereta itu nak bergerak kan begitu juga pada tubuh badan kita. Tak semestinya kita sihat...kita tak sakit jantung... kita tak perlu jaga kesihatan jantung. Kita kena pastikan jantung kita mengepam dengan lebih baik dan pengedaran darah lebih lancar. Tidak tersangkut-sangkut atau tersekat. Jadi CoQHealth Plus dapat membantu kita menjaga kesihatan jantung. 

Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, anda boleh hubungi saya Emma Kartika 012-2285484 atau klik saja icon di bawah 



KLIK DISINI


Sekiranya anda inginkan sebarang pertanyaan dan konsultansi berterusan secara PERCUMA sila hubungi saya. Ini kerana anda BERHAK untuk dapatkan LAYANAN ISTIMEWA daripada saya. KHAS UNTUK CUSTOMER SAYA SAHAJA.



 "Be Healthy & Stay Healthy"

Untuk Pertanyaan dan Pesanan Produk SHAKLEE:


Pengedar Sah Shaklee Klang (SID) ID: 887782

Email : ikka1979@gmail.com 

Call/SMS/WhatsApp : 012-2285484 

Cash On Delivery (COD) : Shah Alam, Setia Alam, Klang (Bukit Raja, Meru dan Kapar) 

➲ Penghantaran ke seluruh Malaysia

Daftar sebagai ahli SHAKLEE dengan yuran pendaftaran serendah RM75.00 (seumur hidup) & jimat sehingga 15-25%.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...