Saturday 18 October 2014

Memasak Hobi MamaLuv

Assalammualaikum dan salam hujung minggu kepada pembaca semua,

Semoga anda semua berada di dalam keadaan yang baik dan sihat hendak-Nya. Hari nie MamaLuv nak bercerita dengan lebih santai dengan anda semua tentang hobi MamaLuv. Memasak merupakan hobi MamaLuv. MamaLuv tahu semua orang tahu memasak tapi tak semestinya kita tahu memasak..kita akan suka memasak betul tak ? MamaLuv selagi ada peluang untuk memasak, MamaLuv pasti akan memasak untuk keluarga. Bukan apa bila kita sendiri yang memasak mutu kebersihan dan kualiti masakan terjamin. Lagi pun dengan memasak lah kita dapat menambat hati suami, anak-anak dan merapatkan silaturahim antara keluarga. Betul tak ?  


Memasak Hobi MamaLuv

MamaLuv suka memasak sejak kecil lagi. Rasanya mula berminat sejak umur 12 tahun lagi. Ialah sebab selalu busybody lihat mak MamaLuv memasak di dapur. Dari situ terbina lah skill memasak MamaLuv. MamaLuv suka memasak pelbagai jenis masakan, tak kiralah masakan Melayu atau masakan barat. Tetapi masakan yang paling MamaLuv mahir sudah tentu memasak masakan tempatan orang melayu kita. Sesekali kalau nak memasak masakan yang agak rumit sikit..MamaLuv buka buku resepi juga atau jenguk Ms. Google jer..hehehe. Contoh masakan yang MamaLuv selalu masak seperti di bawah..



Memasak Hobi MamaLuv

Memasak Hobi MamaLuv

Memasak Hobi MamaLuv

Memasak Hobi MamaLuv

Mujur selera tekak suami dan anak-anak MamaLuv lebih kepada masakan Melayu kita tapi kadang-kadang muak juga kan..nak ubah selera MamaLuv memasak juga masakan barat tetapi yang mudah-mudah jerlah...seperti ayam panggang, macaroni cheese, speghetti meatball, lagsana dan macam-macam lagi. 


Contoh masakan barat MamaLuv pernah masak Ayam Panggang Ala Kenny Roger ini. Selalunya masakan barat ini atas permintaan anak-anak dan suami jer..atau pun tetiba mood rajin itu datang. Sebenarnya masakan barat nie lagi mudah untuk dimasak..kerana bahan-bahan masakannya sungguh mudah nak disediakan. Jadi pesanan ikhlas dari MamaLuv kalau nak menjadikan memasak itu satu hobi..kena ada minat dulu untuk memasak kalau tak ada minat susah juga, bukan apa takut makanan tak menjadi..hehehehe..;-) 

Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, anda boleh hubungi saya Emma Kartika 012-2285484 atau klik saja icon di bawah 

KLIK DISINI
Sekiranya anda inginkan sebarang pertanyaan dan konsultansi berterusan secara PERCUMA sila hubungi saya. Ini kerana anda BERHAK untuk dapatkan LAYANAN ISTIMEWA daripada saya. KHAS UNTUK CUSTOMER SAYA SAHAJA.

 "Be Healthy & Stay Healthy"

Untuk Pertanyaan dan Pesanan Produk SHAKLEE:


Pengedar Sah Shaklee Klang (SID) ID: 887782

Email : ikka1979@gmail.com 

Call/SMS/WhatsApp : 012-2285484 

Cash On Delivery (COD) : Shah Alam, Setia Alam, Klang (Bukit Raja, Meru dan Kapar) 

Penghantaran ke seluruh Malaysia

Daftar sebagai ahli SHAKLEE dengan yuran pendaftaran serendah RM75.00 (seumur hidup) & jimat sehingga 15-25%.





























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...