Friday 25 April 2014

KENAPA SHAKLEE BUKAN XYZ ?

Pengedar Sah Shaklee Klang


Nak tahu apa yang saya dapat dengan Shaklee?

Semakin ramai yang tanya saya...

Macam mana nak join Shaklee? 

Ape yang saya dapat dari Shaklee? 

Actually..banyakkk dapat dik oiiiii....!!!

Jom selongkar satu persatu okay...

Ada 2 cara yang boleh you pilih utk register as Shaklee member.

1) FREE Membership jika kita beli barang RM 650 dan ke atas
---> produk yang kita beli ni boleh guna sendiri or jadikan modal stok permulaan.. utk dijual
---> dengan pembelian  RM 650 (eq = 200 UV point) you layak dpt FREE membership + layak terus utk dpt bonus bulan pertama; 200 UV ~ RM 30. Jika you ada buat pembelian sepanjang bulan ini, UV ni akan semakin bertambah dan bonus pun semakin besar.
---> Jika you betul-betul serius nak buat bisness, ambil package FREE membership ini adalah pilihan yang TEPAT !

2) REGISTRATION FEE : RM 65 + RM 10 (Postage member kit)
---> Option ini selalu diambil bagi mereka yang mempunyai kekangan modal atau modal kecil atau untuk mereka yang ingin consume Shaklee untuk diri dan keluarga.
--> Jangan tak tahu ye...ramai dah distributor Shaklee dapat pulangan berganda-ganda even sign up dengan RM75 ni. Salah sorangnya ialah SAYA !! Yang makan sendiri pon boleh dapat bonusss

Kalau you all nak tahu...

^^ Yuran Keahlian adalah seumur hidup.
^^ Nikmati potongan harga 15-20% bagi setiap product Shaklee yang ditawarkan.
^^ Tidak perlu menyimpan stok yang banyak di rumah.
^^ Kelas bimbingan diberikan secara online/offline, kami sediakan group tertutup di FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, produt knowledge, motivation dan lain-lain.
^^ SISTEM yang kami gunakan telah terbukti membawa kejayaan kepada ramai ahli-ahli Shaklee menjana INCOME 3-4-5 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah,
^^Group kami guna FB je..pun boleh dapat duit

Jappp ea..nak bagi tahu TERANG TANG TANG kat sini. 

Even Shaklee ni syarikat jualan langsung, sistem kami tidak seperti yang lain. 

Tak ada nak "BURU KEPALA" ;) biar orang yang cari kita --> tapi kena la tahu strategy yg MANTAP dari saya & my team

Dengan Shaklee, senang je..jangan silap PILIH GROUP. Once dah PILIH payah nak tarik diri.

Lagi  satu, saya hanya coach anak-anak bisness saya je tau..of coz saya nak anak-anak saya berjaya dulu hehehe.

Pesanan ikhlas dari saya : saya boleh bantu ajar anda untuk berbisness tapi saya tidak dapat janji anda akan dapat bonus beribu-ribu macam saya kerana KUASA TINDAKAN itu ada pada diri anda. Walau bagaimanapun, saya berani jamin yangg anda akan BELAJAR SESUATU TENTANG KEHIDUPAN bila anda join OUR SHAKLEE EMPIRE - CREATE GREAT SHAKLEE LEADERS...

Berminat nak join OSE ?

Tinggalkan komen anda di bawah atau PM terus kat inbox saya

 "Be Healthy & Stay Healthy"

Untuk Pertanyaan dan Pesanan Produk SHAKLEE:

✍ FB : Emma Kartika Mohd Anuar

➲ Shaklee Independent Distributor ID: 887782
✍ LIKE Fanpage : vitaminswithluv
✉ Email : ikka1979@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp : 012-2285484 
➲ Cash On Delivery (COD) : Petaling Jaya, Shah Alam, Setia Alam, Klang (Bukit Raja, Meru dan Kapar) 
➲ Penghantaran ke seluruh Malaysia

Daftar sebagai ahli SHAKLEE dengan yuran pendaftaran serendah RM75.00 (seumur hidup) dan jimat sehingga 15-25%.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...