Tuesday 29 April 2014

MENCARI PENGEDAR DAN COD SHAKLEE DI KLANG ?

Assalammualaikum dan salam ceria untuk semua pembaca.
 

Anda peminat setia barangan Shaklee?

Anda berada di Klang?

Alhamdulillah tahun 2014 ni adalah tahun ke 2 saya jalankan business Shaklee.

Kami sekeluarga dah lebih dari 2 tahun mencuba dan mengamalkan produk shaklee.

So, di sini saya nak kenalkan lagi diri saya..mana tahu masih ada yang samar-samar kan? hehehe

Saya adalah salah seorang Pengedar Sah Shaklee (887782) di area Bukit Raja, Klang.




Pengedar Sah Shaklee Klang


Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi :
  • SET HAMIL
  • SET BERSALIN / BERPANTANG
  • SET MENYUSU
  • MASALAH BERAT BADAN / KURUS
  • KESUBURAN
  • KEINTIMAN
  • ECZEMA
  • MASAH KULIT
  • KECANTIKAN
  • ANAK KURANG SELERA MAKAN
  • KECERGASAN
  • KANAK2
  • DEWASA
  • WARGA TUA
  • UNTUK PELAJAR
  • UNTUK MINDA
  • SAKIT SENDI
  • AWET MUDA
  • DLL

Anda boleh hubungi saya :



Pengedar Sah Shaklee Klang
Pengedar Sah Shaklee, Klang @ COD di kawasan berdekatan | ID no. 887782

Sekiranya anda ingin membuat pembelian secara COD, tempat untuk kita ber COD  boleh diatur di area-area berdekatan kawasan bandar Klang.  Tak kisah nak jumpa waktu malam pun boleh ^_^

Anda boleh menghubungi saya bila-bila masa untuk dapatkan barangan Shaklee. Sekiranya anda ingin menjadi AHLI SHAKLEE, anda boleh terus hubungi saya. Saya akan memberi keterangan yang lengkap kepada anda.


"Be Healthy & Stay Healthy"

Untuk Pertanyaan dan Pesanan Produk SHAKLEE:

✍ FB : Emma Kartika Mohd Anuar 

➲ Shaklee Independent Distributor ID: 887782
✍ LIKE Fanpage : vitaminswithluv
✉ Email : ikka1979@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp : 012-2285484 
➲ Cash On Delivery (COD) : Petaling Jaya, Shah Alam, Setia Alam, Klang (Bukit Raja, Meru dan Kapar) 
➲ Penghantaran ke seluruh Malaysia

Daftar sebagai ahli SHAKLEE dengan yuran pendaftaran serendah RM75.00 (seumur hidup) dan jimat sehingga 15-25%.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...