Wednesday 25 June 2014

BERPANTANG SECARA MODEN

BERPANTANG SECARA MODEN ? Boleh ker? Nanti tak ada masalah kesihatan ker? Tak bentan ker? Meh sini MamaLuv nak bagi tahu...Berpantang secara moden ini bermaksud berpantang tanpa menggunakan Jamu untuk merawat kesihatan dalaman..tetapi yang luaran jangan pula kita abaikan. Masih perlu mengamalkan jamu seperti param dan pilis. Tak semua orang serasi dan suka dengan mengamalkan jamu ketika berpantang nie. Ada yang sampai muntah-muntah dan demam pun adakan...Jadi sebagai alternatif pada mereka yang tidak suka pada jamu, boleh memilih Set Berpantang Shaklee untuk memulihkan kesihatan dalaman.

MamaLuv nak bagi tahu SET BERPANTANG SHAKLEE memang hot sekarang!!


Ramai ibu-ibu yang dah beralih kepada pengambilan vitamin sepanjang berpantang....

Dan ramai ibu-ibu yang berpuas hati...dan yang PALING BEST...boleh diteruskan untuk sesi penyusuan sekali gus....

Jimat kan??

Bagi anda ibu-ibu hamil yang masih tercari-cari set berpantang untuk digunakan, saya sarankan set berpantang Shaklee.

Memang BEST!!

Jika anda seorang ibu yang sedang menunggu masa nk bersalin dah masih tak tau nak gunakan set berpantang yang mana dan risaukan baby kena kuning, mari beralih kepada SET BERPANTANG SECARA MODEN SHAKLEE.


Set Berpantang Tanpa Jamu
 
Mengapakah set ini dikatakan sangat berkesan?

=======================================
Ia merangkumi semua keperluan untuk tubuh ibu sepanjang dalam tempoh berpantang. Ribuan ibu telah menggunakannya dan sangat berpuas hati.

Dengan set ini, ibu-ibu :

1- boleh start makan seawal hari pertama selepas bersalin dan ianya sangat mesra ibu bf.
2- dapati luka pembedahan ataupun luka bersalin anda lebih cepat kering dan sembuh
3- merasakan diri anda cergas dan muka berseri2 sepanjang berpantang.
4- mendapat tenaga yang cukup untuk anda menyusukan bayi anda
5- bebas daripada sembelit yang teruk semasa tempoh berpantang.
6- penjimatan dari segi harga serta anda boleh sambung untuk melengkap kan tempoh penyusuan bayi anda secara ekslusif.

Setiap ibu ingin memberikan yang terbaik kepada anak yang dilahirkan...Dalam masa yang sama tidak mahu mengabaikan anak-anak yang lain serta keluarga…Jadi, TIDAK RUGI anda mencuba set berpantang shaklee yang sememangnya memberikan kesan terbaik untuk anda.Tepuk dada,pilihlah pilihan bijak anda....

Set Berpantang Shaklee yang paling HEBAT !!!
Untuk kecantikan LUAR dan DALAM!! Dan bukan itu sahaja
Susu makin Meriah ,Bayi kenyang, Kulit bersih dan GEBU !!!

KHASIAT DAN KEBAIKAN SET BERPANTANG SHAKLEE
==========================
=================

VITA LEA WITH IRON FORMULA
Ibu yg sdg berpantang di galakkan ambil vita lea sbb semasa dlm pantang bnyk makanan yg kita xboleh makan so tenaga kita akan berkurang. Ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin,oleh itu ibu perlu ambil makanan yg seimbang dan berkhasiat bg m'gantikan semula darah yg hilang. Mengandungi zat besi yg sgat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kekurangan zat besi blh menyebabkan ibu pucat,letih dan lesu serta tidak bermaya. Kalau nk bf baby,pengambilan zat besi adalah sgat penting. Vita lea tidak digalakkan di ambil dgn minuman bersusu kerana ia akan mengurangkan efisinsi penyerapan zat besi oleh badan.

B COMPLEX
Membantu menstabilkan hormon badan kita Jika kurang B complex boleh menyebabkan ibu dalam pantang mengalami gangguan emosi.. Membantu kita lebih bertenaga dan emosi lebih seimbang. Menukarkan makanan kpd tenaga

ZINC COMPLEX
Ibu2 yg xmakan ikan haruan atau pati ikan haruan zinc complex adalah pengganti yg tepat kpd makanan tersebut. Galian yg sgat penting dlm membantu proses pemulihan. Membantu proses baik luka dalam badan kita terutama luka dalaman (rahim). Pengambilan zink bg ibu yg menyusu akan membantu anak yg disusukan membesar dgn baik. Mengurangkan masalah rambut gugur Memabntu mengatasi masalah KEDINGINAN selepas bersalin.

VITAMIN C
Berkonsepkan pelepasan masa. Ia melepaskan vitamin c secara sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan dan demi memastikan badan kita sentiasa cukup vitamin c dalam meningkatkan antibodi secara konsisten. Vitamin c sgat perlu dalam membantu badan pulih dari proses kelahiran. Mempercepatkan penyembuhan luka jahitan. Memperbaiki tisu sel yg rosak semasa bersalin.

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu. Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee adalah non GMO soy. Ia juga dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.

OSTEMATRIX

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.ostematrix membantu dalam masalah sembelit ibu semasa berpantang…

LEBIH SELAMAT,SEMULAJADI & BERKESAN.

*FREE CONSULTATION FOR EVERY PURCHASE*

 

"Be Healthy & Stay Healthy"

Untuk Pertanyaan dan Pesanan Produk SHAKLEE:

✍ FB : Emma Kartika Mohd Anuar 

➲ Pengedar Sah Shaklee Klang (SID) ID: 887782
✍ LIKE Fanpage : vitaminswithluv
✉ Email : ikka1979@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp : 012-2285484 
➲ Cash On Delivery (COD) : Petaling Jaya, Shah Alam, Setia Alam, Klang (Bukit Raja, Meru dan Kapar) 
➲ Penghantaran ke seluruh Malaysia

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...