Tuesday 20 May 2014

MEAL SHAKES SUPLEMENT SEGERA PILIHAN IBU BAPA

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Hi saya Meal Shakes

Saya amat penting dalam kehidupan seharian anak kecil yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.



Saya menjadi pilihan terbaik bagi ibu bapa beri kepada anak mereka kerana ia merupakan makanan segera 
-> Yang rendah lemak dan rendah-glisemik.
-> Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu iaitu sebagai nutrien asas yang perlu bagi anak-anak yang sedang membesar dan remaja-remaja perlu terus kuat dan sihat.
-> Sumber terbaik serat dan protein
-> Sumber pekat kalsium

Tanpa saya anak-anak anda kurang mendapat nutrisi khasiat semasa membesar mudah sembelit, mudah demam dan memilih makanan.


TESTIMONIAL MEAL SHAKES 


Testimonial Meal Shakes


Jom dapatkan saya!! Mealshakes kegemaran anak anda


 "Be Healthy & Stay Healthy"

Untuk Pertanyaan dan Pesanan Produk SHAKLEE:

✍ FB : Emma Kartika Mohd Anuar 

➲ Pengedar Sah Shaklee Klang (SID) ID: 887782
✍ LIKE Fanpage : vitaminswithluv
✉ Email : ikka1979@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp : 012-2285484 
➲ Cash On Delivery (COD) : Petaling Jaya, Shah Alam, Setia Alam, Klang (Bukit Raja, Meru dan Kapar) 
➲ Penghantaran ke seluruh Malaysia

Daftar sebagai ahli SHAKLEE dengan yuran pendaftaran serendah RM75.00 (seumur hidup) dan jimat sehingga 15-25%.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...