Friday 30 May 2014

SET BAJET MILK BOOSTER

Mengalami masalah bajet untuk set penyusuan? 

Ohhhh..MamaLuv taklah kejam mana nak paksa anda semua membeli FULL SET Ibu menyusu. MamaLuv juga paham dengan masalah-masalah yang tak dapat di elakkan, sebab satu ketika dulu sebelum MamaLuv terjebak dengan business shaklee nie pun MamaLuv bermula dengan Set-Set Budget. Cuma bila dah join business shaklee nie, baru nampak dan sedar sebenarnya FULL SET lebih jimat untuk pengunaan jangkamasa panjang. Tak mengapa..nak beli FULL SET kemudian-kemudian pun okay.. anggaplah set bajet ini sebagai sesi pengenalan anda dengan Set Ibu Menyusu Shaklee. Okay di vitaminswithluv kami menyediakan SET BAJET MILK BOOSTER untuk ibu-ibu yang mengalami kekangan bajet tapi masih bersemangat untuk menyusukan. Sedikit penerangan tentang SET BAJET MILK BOOSTER dari MamaLuv

Set Budget Milk Booster

1. Apa yang ada dalam SET BAJET MILK BOOSTER?
 
i. Energy Soy Protein (ESP) iaitu mengandungi 9 asid amino yang merupakan makanan yang penting sel-sel badan kita dan memekatkan susu
ii. Alfalfa adalah sebagai penggalak susu ibu dengan teknik ransangan daripada ibu.

2. Apakah kelebihan SET BAJET MILK BOOSTER?

 
ESP berperanan untuk ibu untuk kekal bertenaga dan cerdas kerana ESP ini akan mengenyangkan apabila diambil. Selain itu, ESP adalah untuk keperluan protein dan enzim dalam badan kita. Dengan permintaan untuk memberikan susu pada bayi akan menyebabkan ibu hilang banyak nutrisi dalam badan. ESP membantu untuk menampung kembali nutrisi yang hilang.

Selain itu, ESP bukan sahaja membantu untuk memekatkan susu tetapi ibu akan mendapatkan kelebihan yang lain iaitu kulit lebih cerah, sel-sel yang mati diganti sel-sel baru menyebabkan kulit tampak lebih sihat, gebu dan segar.

Alfalfa adalah membantu untuk menggalakkan penghasilan susu dengan kaedah dan teknik penyusuan yang betul disamping kekrapan menyusu. Alfalfa juga turut membantu untuk bahagian dalam wanita terutamanya bahagian intim.

3. Apakah rupa bentuk SET BAJET MILK BOOSTER?

 
i. ESP – dalam bentuk serbuk daam canister iaitu 580gram. (Boleh tahan hingga 1.5 – 2bulan). Pengambilan sehari maksimum 3 sudu. Tidak boleh dibancuh dengan air panas keranan menyebabkan protein musnah pada suhu yang tinggi.
ii. Alfalfa ada 2 jenis botol iaitu 330biji dan 700biji. Untuk ibu menyusu ambil 10 biji maksimum tetapi untuk permulaan ambil 3biji dahulu pun ok.

4. Berapakah harga untuk SET BAJET MILK BOOSTER?

 
Harga untuk set ini bermula dari RM203 (untuk alfalfa botol kecil) dan RM 247 (untuk alfalfa botol besar). Sekiranya anda ingin HARGA MURAH dari ini boleh jer..anda di jemput untuk menjadi AHLI SHAKLEE terus hubungi saya di 012-2285484 untuk keterangan lanjut. Pasti tawaran terbaik menunggu anda.

5. Bagaimana untuk membuat pesanan SET BAJET MILK BOOSTER?

i. Untuk response yang lebih cepat boleh tinggalkan sms/whataaps: “SET BAJET MILKBOOSTER” di 012-2285484 ataupun
ii. Anda boleh tinggalkan message di (https://www.facebook.com/messages/vitaminswithluv)


SAYA MENDOAKAN ANDA SEMUA SEMOGA BERJAYA!!!!
  • *Mahukan nutrisi lengkap untuk ibu menyusu. MamaLuv suggest SET IBU MENYUSU. Klik di sini utk info

    *Masih mencari set berpantang yang selamat dan berkesan . MamaLuv suggest SET BERPANTANG SHAKLEE. KLIK DI SINI

     "Be Healthy & Stay Healthy"

    Untuk Pertanyaan dan Pesanan Produk SHAKLEE:

    ✍ FB : Emma Kartika Mohd Anuar 

    ➲ Pengedar Sah Shaklee Klang (SID) ID: 887782
    ✍ LIKE Fanpage : vitaminswithluv
    ✉ Email : ikka1979@gmail.com 
    ✆ Call/SMS/WhatsApp : 012-2285484 
    ➲ Cash On Delivery (COD) : Petaling Jaya, Shah Alam, Setia Alam, Klang (Bukit Raja, Meru dan Kapar) 
    ➲ Penghantaran ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...